Kesän 2022 päiväleirit

Nuorten Kuoroliitto  järjestää jälleen eri paikkakunnilla lauluntäyteisiä päiväleirejä. Leireille ovat tervetulleita kaikki kuorolauluharrastuksesta kiinnostuneet lapset ja nuoret. Leireillä harjoitellaan kuorolaulun perustaitoja (äänenkäyttö, hengitys, ryhti, kuunteleminen, esiintymistaidot, ryhmässä toimimisen taidot) toiminnallisesti leikkimällä, yhdessä tekemällä ja musisoimalla. Leirin ohjelmisto suunnitellaan laulajien ikä ja taitotaso huomioiden. Eri paikkakuntien leirit voivat erota hieman sisällöltään, mutta lähtökohtana on järjestää opetusta neljänä peräkkäisenä päivän 3,5 tunnin ajan klo 10-13.30. Leirin päätteeksi järjestetään vielä perheille ja ystäville pieni konsertti. Leirillä on aina vähintään kaksi vetäjää.

Leirimaksu on 65€/osallistuja ja se sisältää opetuksen  ja lounaan joka päivä. Leiriläiset on tapaturmien varalta vakuutettu. Toivomme, että ilmoitatte lomakkeella mahdollisten ruoka-aineallergioiden lisäksi myös mahdolliset sairaudet tai muut asiat, jotka olisi hyvä olla opettajien tiedossa. Lähetämme huoltajille vielä ennen leiriä tarkempaa tietoa sähköpostitse. Myös leirimaksulasku tulee ilmoittautumisen jälkeen huoltajalle sähköpostiin.

Ilmoittautumisen voi perua kuluitta viimeistään 10 vrk ennen leirin alkua. Sen jälkeen tehdyistä peruutuksista perimme 20€ käsittelykuluja. Sairaustapauksissa peruutuskulusta voidaan neuvotella. Peruminen tulee tehdä sähköpostitse toimisto@nuortenkuoroliitto.fi

Lisätietoja: toimisto@nuortenkuoroliitto.fi

Mikäli te haluaisitte järjestää kesällä 2022 omalla paikkakunnallanne yhteistyössä kanssamme kuoropäiväleirin, ottakaa pikaisesti yhteyttä Nuorten kuoroliiton toimistoon! Leirin tavoitteena voi olla uusien kuorolaisten rekrytoiminen toimintaan tai uuden kuoron aloittaminen. Se voi toimia myös toiminnassa olevalle kuorolle tehoruiskeena ennen varsinaisen toimintakauden alkua.

Jyväskylä 6.-9.6.2022

Jyväskylän päiväleiri järjestetään Puistokoululla (Puistokatu 7-9, Jyväskylä) 6.-9.6.2022 klo 10-13.30 ja lisäksi 9.6. on luvassa pieni konsertti huoltajille. Leirillä opettajina toimivat Meritta Pyykkönen ja Salla Peltomäki. Leiri järjestetään yhteistyössä Vox Aurea -kuoroperheen ja Jyväskylän kaupungin kanssa.

ILMOITTAUDU Jyväskylän leirille: https://forms.gle/qpF88oKUE9myJKU66

Lohja 2.–5.8.2022

Lohjan päiväleiri järjestetään Laurentius-talossa Länsi-Uudenmaan musiikkiopiston tiloissa ( Kirkkokatu 6, 08100 Lohja) 2.-5.8.2022 klo 10-14 ja lisäksi 5.8. on luvassa pieni konsertti huoltajille klo 18 Laurentius-salissa. Leirillä opettajina toimivat Elina Laakkonen, Katri Piiparinen ja Jenny Vesimäki. Leiri järjestetään yhteistyössä Länsi-Uudenmaan musiikkiopiston kanssa.

ILMOITTAUDU Lohjan leirille 17.6.2022 mennessä: https://forms.gle/eTpVEsg9wmD7KrfR9

Tilaa jäsenkirje

Tilaa jäsenkirjeet suoraan sähköpostiisi liittymällä postituslistallemme. Kirjoita sähköpostiosoitteesi viereiseen laatikkoon ja lähetä sähköpostiosoitteesi.