Nuorten Kuoroliitolla on uusi toimintakoordinaattori

Toimintakoordinaattorin terveiset

Hei! Olen Satu Pursiainen Porvoosta. Olen työskennellyt pitkään musiikkipedagogina ja siinä sivussa myös keikkaillut eri kokoonpanoilla. Viime vuosina minua on koko ajan enemmän ja enemmän vetänyt puoleensa erilaiset kulttuurituotantoon ja -koordinointiin liittyvät asiat. Ja nyt saankin työskennellä nimenomaan musiikin parissa koordinointitehtävissä!

Nuorten Kuoroliitto on erittäin toimiva ja aikaansaava yhdistys, johon on hauska hypätä mukaan. Valitettavasti kuorolaulu on pahoin kärsinyt koronavuosista, joten Nuorten Kuoroliitossa aiomme panostaa erityisesti lapsi- ja nuorisokuorojen elvyttämiseen ja hyvinvointiin.

Reilu vuosi sitten Nuorten Kuoroliitolla käynnistyi iso MunKuoro-hanke, jonka työryhmässä olen saanut olla mukana alusta asti. Pilottivuoden jälkeen hanketta jatketaan suuremmalla volyymilla ja lujalla uskolla siihen, että KAIKKI lapset ja nuoret ansaitsevat laulaa kuorossa! Paljon on työtä vielä tehtävänä, että saadaan aikaan asennemuutos kuorolaulua kohtaan, mutta siihen työhön olemme valmiita ja uskomme saavamme muutosta aikaan.

Toivotan teille kaikille ihanaa, harmonista ja yhteisöllistä lukuvuotta musiikin parissa!