NuKl hakee toimintakoordinaattoria

Nuorten Kuoroliitto on Suomen lapsi- ja nuorisokuorojen oma valtakunnallinen järjestö. Tavoitteenamme on saada kaikki lapset ja nuoret laulamaan ja löytämään paikkansa suomalaiselta kuorokentältä edistäen, tukien ja tehden tunnetuksi kuorolauluharrastusta. Teemme aktiivisesti yhteistyötä alan muiden toimijoiden kanssa ja järjestämme jäsenistöllemme tapahtumia, konsertteja ja koulutusta.

Nuorten kuoroliitto ry hakee palvelukseensa

TOIMINTAKOORDINAATTORIA 1.8.2022 alkaen

Toimintakoordinaattorin tehtäviin kuuluu muun muassa:

• – järjestötoiminnan pyörittäminen
  • – monipuoliset toimistotyöt
  • – liiton talouteen liittyvät tehtävät
  • – tiedotus
  • – jäsenasioiden hoito ja jäsenhankinta
  • – MunKuoro-hankkeen koordinointi (www.munkuoro.fi)
  • – liittohallituksen ja työryhmien sihteerinä toimiminen
  • – verkostotyö ja yhteistyökumppaneiden hankkiminen

Tule meille töihin, jos sinulla on

• – sisäistä paloa nuorisotyön tekemiseen ja musiikkialan tuntemusta
  • – visioita, ideoita ja unelmia
  • – itsenäinen ja yhteistyökykyinen työote
  • – tarkkuutta ja paineensietokykyä
  • – hyvät tietotekniset ja viestinnälliset taidot
  • – kokemusta tapahtumatuotannosta
  • – työtehtävään sopiva koulutus tai opintoja

Työsuhde on osa-aikainen ja vakinainen. Toimintakoordinaattori on liiton ainoa vakituinen työntekijä. Työajat ovat joustavat, n. 4 työpäivää viikossa, joista yksi työpäivä on varattu erityisesti MunKuoro-hankkeen hoitamista varten, lisäksi saatat joutua kuoroharrastuksen luonteen vuoksi töihin joskus myös iltaisin ja viikonloppuisin. Työsopimukseen kirjataan kuuden (6) kk koeaika. Liitolla ei ole tällä hetkellä toimistotiloja. Tehtävän hoitaminen on mahdollista esim. kotikonttorista käsin, eikä tehtävän hoitaminen edellytä asumista pääkaupunkiseudulla.

Tehtävän palkkaus on Taide- ja kulttuurialan ammattijärjestö TAKU ry:n kulttuurituottajille annetun palkkasuosituksen mukainen (suorittava taso 80%),

Pyydämme toimittamaan hakemukset sähköpostilla osoitteeseen toimisto@nuortenkuoroliitto.fi 31.5.2022 mennessä.  Toivomme, että liität vapaamuotoiseen hakemukseesi myös CV:n ja linkin 1-2 min pituiseen videoon, missä esittelet itsesi, kerrot suhteestasi kuoromaailmaan sekä pohdit, millä tavoin lähtisit kehittämään viestintäämme ja miten osallistaisit nuoria laulajia mukaan liiton toimintaan. Lisätietoja tehtävästä: puheenjohtaja Terhi Lehtovaara, sähköposti nuortenkuoroliittory@gmail.com, puh. 040 579 4748