Kesän 2021 päiväleirit

Nuorten Kuoroliitto järjestää lauluntäyteisiä päiväleirejä tulevana kesänä jälleen useammalla paikkakunnalla.

Leirit on suunnattu 6-13-vuotiaille lapsille, eikä niillä edellytetä mitään aiempaa kokemusta laulamisesta. Leirimaksu 65€/lapsi sisältää opetuksen ja lounaan joka päivä.

Leirin sisältö:

– Omaan ääneen tutustutaan äänellä leikittelyn kautta
– Kuuntelemisen taitoa harjoitellaan
– Oppiminen tapahtuu yhdessä laulamisen ja musisoinnin ilon kautta
– Opitaan innostavia, lasten maailmaan ja lasten äänelle sopivia lauluja
– Harjoitellaan esiintymistaidon perusteita minikonsertissa
– Tehdään ääniharjoituksia
– Opitaan ryhti- ja hengitysharjoituksia leikin kautta
– Opetellaan kaanonissa laulamista
– Harjoitetaan kuorossa laulamisen kautta yhteistyötaitoja ja ryhmässä toimimista

Leirin sisältöä sovitetaan aina ryhmän taitotasoon sopivaksi.

Leiriläiset on tapaturmien varalta vakuutettu. Toivomme, että ilmoitatte lomakkeella mahdollisten ruoka-aineallergioiden lisäksi myös mahdolliset sairaudet tai muut asiat, jotka olisi hyvä olla opettajien tiedossa. Varmistattehan myös, että käytätte oikean paikkakunnan lomaketta ilmoittautuessanne. Osallistujia kullekin leirille otetaan ensimmäiset 20 ilmoittautunutta. Lähetämme huoltajille vielä ennen leiriä tarkempaa tietoa sähköpostitse. Myös leirimaksulasku tulee ilmoittautumisen jälkeen huoltajalle sähköpostiin.

Ilmoittutumisen voi perua kuluitta viimeistään 10 vrk ennen leirin alkua. Sen jälkeen tehdyistä peruutuksista perimme 20€ käsittelykuluja. Sairaustapauksissa peruutuskulusta voidaan neuvotella. Peruminen tulee tehdä sähköpostitse toimisto@nuortenkuoroliitto.fi

Lisätietoja: toimisto@nuortenkuoroliitto.fi

Tilaa jäsenkirje

Tilaa jäsenkirjeet suoraan sähköpostiisi liittymällä postituslistallemme. Kirjoita sähköpostiosoitteesi viereiseen laatikkoon ja lähetä sähköpostiosoitteesi.