Tänään käynnistyvät Sulasolin Laulu- ja soittojuhlat

12.05.2017

Aivan näillä hetkillä Hämeenlinnassa käynnistyville juhlille on tulossa yhteensä 399 Nuorten Kuoroliiton kuorojen edustajaa ja huoltajaa. Kaikkiaan lapsi- ja nuorisokuoroväkeä on mukana 429. Kaikki kuorot toki ovat mukana sunnuntain pääjuhlassa, mutta sen lisäksi kuoroilla on viikonlopun aikana paljon muita esiintymisiä. Sunnuntaina on myös lapsi- ja nuorisokuorojen oma äitienpäiväkonsertti. Tässä viime hetken tärpit:

Perjantai 12.5. klo 15.30-16.20

Kokkolan Nuorisokuoro, Lapsi- ja nuorisokuoro Katajanmarjat ja Rauman poikakuoro esiintyvät kauppakeskus Goodmanissa

Lauantai 12.5. klo 11.00-12.30

Kolmekuutoset (klo 11.00) ja Cantus Michaelis (klo 12.00) esiintyvät ARXantai- perhetapahtumassa Liikennepuistossa.

Lauantai 12.5. klo 14.30

Nuorisokuoro Allegro esiintyy osana Maratonkonserttia Lyseon lukion vanhassa salissa.

Lauantai 12.5. klo 15.00

Tapiolan kuoro: Sinivalkoiset äänet ja Vox Aurea: Yksin – Yhdessä, kahden kuoron konsertti Verkatehtaan Lasipihalla.

Lauantai 12.5. klo 17.00 (kolme konserttia)

Nuorisokuoro Sympaatti konsertoi nuorten aikuisten muodostaman Ruamjai:n kanssa Verkatehtaan Vanaja-salissa.

Lapsi- ja nuorisokuoro Katajanmarjat sekä Oulun Fröökynät laulavat ARXin Keinusalissa

Fermaatti esiintyy Lapuan Mieslaulajien kanssa Vanajan kirkossa

Sunnuntai 13.5. klo 11.30

Lapsi- ja nuorisokuorojen äitienpäiväkonsertti Hämeenlinnan kirkossa, esiintymässä Kolmekuutoset, Nuorisokuoro Allegro, Kokkolan Nuorisokuoro, Nuorisokuoro Sympaatti, Lapsi- ja nuorisokuoro Katajanmarjat, Oulun Fröökynät, Nuorisokuoro Lauluflikat,
Rauman Poikakuoro, Tapiolan kuoro, Vox Aurea ja Fermaatti-kuoro.

Lauantai-iltana järjestetään lapsi- ja nuoriso- kuorolaisille oma illanvietto Hämeen linnassa.

Lisää tietoa juhlasta löytyy osoitteesta www.laulujuhlat.fi

';

Takaisin etusivulle