NUORTEN KUOROLIITTO

NUORTEN SIVUT

Tänne tullaan rakentamaan tulevaisuudessa sisältöä liiton nuorten tiimin voimin.

NUORTEN TIIMI

TIIMI ON SINUA VARTEN!

Nuorten Tiimi on nuorista kuorolaisista koostuva ryhmä, joka toimii nuorten äänenkannattajana Nuorten Kuoroliiton asioissa. Tiimi kokoontuu muutaman kerran vuodessa keskustelemaan kuorolaulun uusista tuulista ja suunnittelemaan tulevia haasteitaan. Tavoitteena on lähentää kuorolaisia ja Nuorten Kuoroliittoa tiedottamalla nuorille liiton toiminnasta. Tiimi osallistuu myös liiton toiminnan ideoimiseen ja järjestämiseen nuorten näkökulmasta. Vähintään yksi tiimiläinen valitaan myös mukaan liiton hallitukseen.

Yksittäisen kuorolaisen kuoroharrastuksen ei pitäisi rajoittua pelkästään omaan kuoroon. Siksi tiimi pyrkii auttamaan uusien kontaktien synnyssä sekä koti- että ulkomaille. Toimimalla välittäjänä kuorojen ja Nuorten Kuoroliiton välillä tiimi rikastuttaa kuorotoimintaa esimerkiksi erilaisten tapahtumien ja illanviettojen kautta.

Sulasol ja Nuorten Kuoroliitto järjestävät myös monenlaisia tapahtumia ja koulutusta laidasta laitaan niin lapsille ja nuorille, kuoronjohtajille kuin tukiyhdistysten jäsenillekin. Jäsenille tapahtumat ovat yleensä edullisempia kuin muille. Sulasolin jäsenet voivat käyttää myös Opintotoiminnan Keskusliiton palveluita (yli 15-vuotiaille) ja ovat Suomen Retkeilymajajärjestön jäseniä.

Liisa Saarilampi - Tiimin Mentori

Liisa on Nuorten Tiimin mentori ja Nuorten Kuoroliiton hallituksen jäsen

Nuorten Tiimin toiminnasta kiinnostuneille nuorille on tarjolla koulutusta!

Liitto järjestää Tampereella 12.8.2017 osallistujille ilmaisen Bodypercussion workshopin. Lue lisää alta löytyvästä julisteesta ja ilmoittaudu mukaan tästä.