Nuorten Kuoroliiton jäsenkirje 2/2018

Moni teistä lukijoista on varmasti jo lomatunnelmissa, mutta lukaiskaapa kuitenkin tämä kirje vielä syksyä silmällä pitäen.

Aiheita tässä kirjeessä:

• Nuorten Tiimin sovituskurssi syyskuussa
  • Koulutuksia kuorojen tarpeisiin syksyllä 2018
  • Kuorolle varoja Sulasol-lehden mainosmyynnillä
  • Toimiston loma-ajat

Nuorten Tiimin sovituskurssi 8.-9.9.2018

Nuorten Tiimi esitti toiveen koulutuksesta, jossa perehdyttäisiin sovitusten tekemiseen ja nyt syyskuussa tuo koulutus toteutuu. Koulutus järjestetään Helsingissä, mutta tarkkaa paikkaa ei ole vielä tiedossa. Ilmoitamme sen, hintatiedot ja muut yksityiskohdat myöhemmin. Kouluttajat on kuitenkin jo sovittu: Sibelius-ohjelman saloja avaa Esko Heikkinen ja sovittamista muuten Mia Makaroff. Viikonloppu kannattaa siis jo nyt varata kalenteriin. Luvassa on varmasti loistava koulutus!

Koulutuksia kuorojen tarpeisiin syksyllä 2018

Tulevana syksynä haluamme jatkaa edelleen kuorojen tarpeista lähteviä koulutuksia. Millaista koulutusta juuri teidän kuoronne kaipaisi, missä ja kenen pitämänä? Kertokaa meille koulutustarpeistanne sähköpostilla (toimisto@nuortenkuoroliitto.fi) ja katsotaan jos Nuorten Kuoroliitto voisi järjestää juuri kaipaamanne koulutuksen. Aiemmat vastaavat koulutukset ovat menneet hienosti. Kouluttajina ovat olleet esimerkiksi Sanna Valvanne, Mia Makaroff, Anna Nora ja Jyrki Myllylä. Mitä teidän kuoro tarvitsisi syksyllä 2018?

Syksylle on suunnitteilla jo Annan Noran pitämä kuoronjohtokoulutus ja toinen Nuorten Tiimin koulutus. Kannattaa seurata meitä Facebookissa niin saat tiedon uusista koulutuksista ensimmäisten joukossa.

Kuorolle varoja Sulasol-lehden mainosmyynnillä

Huomasitteko viime Sulasol-lehdestä, että teillä liiton jäsenkuoroilla on mahdollisuus hankkia varoja myymällä mainoksia Sulasol-lehteen? Kuorolle maksetaan 30% provisio myydyn ilmoituksen listahinnasta. Myyntiin tarvittavan mediakortin hintatietoineen löydätte täältä. Viimeisimpiä lehtiä digimuodossa voi lukea verkossa ja linkittää sieltä vaikka potentiaaliselle mainostajalle. Tarvittaessa saatte lisätietoja Sulasolin toimistolta: lehti@sulasol.fi.

Toimiston loma-ajat

Suvi lomailee 25.6.-8.7. sekä 16.-22.7.2018 ja noina aikoina toimisto on suljettu.

Hauskaa keskikesän juhlaa!

metsäkurjenpolvi
Mikäli muutkin kuorossasi haluavat saada jäsenkirjeen sähköpostiinsa, mutta eivät ole vielä mukana listalla, voivat he liittyä sille helposti kotisivuillamme.